Z vašich telefonátů na helpdesk víme, co v souvislosti s Office 365 nejčastěji řešíte. Sepsali jsme odpovědi na vaše otázky, abyste je měli po ruce, až budete potřebovat.
Čím se liší Office Essentials a Premium?
Varianta Essentials funguje pouze online, variantu Premium si můžete nainstalovat do počítače (a samozřejmě ji využívat i online). V obou případech dostanete stejné programy se stejnými funkcionalitami.
Na kolika zařízeních si můžu nainstalovat offline verzi Office 365?
S variantou Office 365 Premium si můžete instalovat offline verzi aplikací až na 5 počítačů a k tomu na 5 tabletů nebo telefonů. Služba Office 365 Essentials je pouze online, bez možnosti instalace. K jejímu používání budete potřebovat připojení k internetu.
Jak se přihlásím do Office 365?
Do online kanceláře se přihlásíte přes rozhraní Microsoftu. Přístupové údaje od nás obdržíte e-mailem, zpravidla do hodiny od zaplacení objednávky.
Můžu kombinovat různé typy licencí na jedné doméně?
Ano, licence Office 365 Essentials a Office 365 Premium můžete libovolně kombinovat. Také dokážeme zprovoznit kombinace se službou Exchange Online. Tuto variantu s výhodou využijete v případě, kdy některým členům týmu stačí pouze e-mailové schránky s kalendářem, zatímco jiní potřebují využívat celou sadu aplikací O365. A navíc ušetříte.
Jak si založím dalšího uživatele?
Po dokoupení licence přes náš helpdesk si můžete vytvořit další uživatelské účty pro své kolegy. Nastavíte je ve svém správcovském účtu v rozhraní Microsoftu. Přihlásíte se, půjdete do sekce Uživatelé a tam kliknete na modré tlačítko Přidat uživatele. Nebo to můžete nechat na naší zákaznickou podporu.
Jak si přidám schránku do poštovního klienta (Outlook, v telefonu, na tabletu)?
V mobilních zařízeních si schránku přidáte v Nastavení telefonu / tabletu, kde vyplníte přihlašovací formulář Exchange. V počítači zvolíte nabídku Přidání účtu. Pak vyplníte e-mailovou adresu a heslo (které používáte pro přihlášení k vašemu účtu v rozhraní Microsoftu). Technologie Autodiscover, která automaticky vyhledá nastavení poštovních serverů, dokončí nastavení za vás. Obrázkový návod k přidání nové schránky v různých poštovních klientech najdete v naší Nápovědě.
Proč administrační účet není na mé doméně (ale končí na .onmicrosoft.com)?
Každý náš zákazník dostane přístup ke svému správcovskému účtu, který končí na .onmicrosoft.com. Tato adresa se nazývá tenant a její výhodou je, že pokud byste si chtěli změnit doménu, ze které posíláte e-maily, nemusíte zakládat úplně nový účet. Do svého tenantu novou doménu pouze přidáte, prohodíte ji u uživatelů a nemusíte migrovat data (poštu, kalendář, kontakty). Předchozí doménu tedy můžete snadno vyměnit za novou.
Mohu sdílet soubory na OneDrive s lidmi, kteří nemají licenci Office 365?
Ano, můžete. Soubory na OneDrive lze sdílet například pomocí odkazu, který jednoduše vytvoříte v aplikaci. Případně můžete založit uživatele bez licence, který bude mít přístup pouze k souborům, ke kterým mu dáte oprávnění. O OneDrive se dočtete víc v našem článku o programech pro sdílení a týmovou spolupráci.