Máme pro vás tipy, které promění čtenáře v zákazníky. Poradíme vám, jak napsat stránku s kontakty. Protože ta bývá překvapivě často navštěvovaná.
K čemu jsou kontakty
Na stránku s kontakty jdou lidé s jasným záměrem. Někdo hledá mapu, aby mohl přinést do servisu lyže před sezónou, někdo si chce telefonicky ověřit dostupnost knihy v knihkupectví, jiný rezervovat stůl na Valentýna. Proto je třeba, aby kontaktní informace byly jasné a přehledné. Než začnete přemýšlet, jak napsat stránku s kontakty, zamyslete se, kdo jsou vaši zákazníci, a jaké mají potřeby. Pomůžou vám persony.
Na desktopu i v mobilu
Stránka s kontakty musí být dostupná pro všechna zařízení, včetně mobilních. Dejte návštěvníkům možnost najít v každé situaci ten kontakt, který potřebuje. Může jít o zákazníka, který potřebuje telefonní číslo na podporu, aby si ověřil své internetové připojení, ale také o maminku s kočárkem, která hledá na mobilu adresu vaší kamenné prodejny a nejrychlejší cestu k vám.
Co do kontaktů zahrnout
Každý to má jinak — někdo rád telefonuje, protože tak vyřídí věci rychleji, jiný radši napíše e-mail, aby nezapomněl na důležité podrobnosti. Dejte možnost výběru také svým zákazníkům. Pokud si vyberou sami způsob komunikace, budou se cítit uvolněněji a víc vám důvěřovat, že se o ně skutečně zajímáte.
Pokud vás zákazníci chodí navštěvovat do prodejny nebo do kanceláří, nezapomeňte uvést adresu a čas, kdy vás tam najdou. Potěší také krátké instrukce, jak se k vám zákazník dostane co nejrychleji. Důležité je, aby vás mohl jednoduše kontaktovat.
Výzva k akci pomůže
Využijte akční tlačítka která povedou například na kontaktní formulář nebo rychlou volbu vytáčení telefonního čísla. Zákazníci restaurací ocení snadnou možnost rezervace stolu, klienti poradenské služby objednání na konzultaci.

Pamatujte na sociální sítě
Ikony s proklikem na sociální sítě (social buttons) už jsou dneska samozřejmost. Na stránce s kontakty je lidé očekávají a vám přinesou další příznivce. Social buttons si můžete přizpůsobit barevné paletě vašeho webu.