Máme pro vás tipy, které promění čtenáře v zákazníky. Poradíme vám, jak napsat stránku s kontakty. Protože ta bývá překvapivě často navštěvovaná.
K čemu jsou kontakty
Na stránku s kontakty jdou lidé s jasným záměrem. Někdo hledá mapu, aby mohl přinést do servisu lyže před sezónou, někdo si chce telefonicky ověřit dostupnost knihy v knihkupectví, jiný rezervovat stůl na Valentýna. Proto je třeba, aby kontaktní informace byly jasné a přehledné. Než začnete přemýšlet, jak napsat stránku s kontakty, zamyslete se, kdo jsou vaši zákazníci, a jaké mají potřeby. Pomůžou vám persony.
Na desktopu i v mobilu
Stránka s kontakty musí být dostupná pro všechna zařízení, včetně mobilních. Dejte návštěvníkům možnost najít v každé situaci ten kontakt, který potřebuje. Může jít o zákazníka, který potřebuje telefonní číslo na podporu, aby si ověřil své internetové připojení, ale také o maminku s kočárkem, která hledá na mobilu adresu vaší kamenné prodejny a nejrychlejší cestu k vám.
Co do kontaktů zahrnout
Každý to má jinak — někdo rád telefonuje, protože tak vyřídí věci rychleji, jiný radši napíše e-mail, aby nezapomněl na důležité podrobnosti. Dejte možnost výběru také svým zákazníkům. Pokud si vyberou sami způsob komunikace, budou se cítit uvolněněji a víc vám důvěřovat, že se o ně skutečně zajímáte.
Pokud vás zákazníci chodí navštěvovat do prodejny nebo do kanceláří, nezapomeňte uvést adresu a čas, kdy vás tam najdou. Potěší také krátké instrukce, jak se k vám zákazník dostane co nejrychleji. Důležité je, aby vás mohl jednoduše kontaktovat.
Výzva k akci pomůže
Využijte akční tlačítka která povedou například na kontaktní formulář nebo rychlou volbu vytáčení telefonního čísla. Zákazníci restaurací ocení snadnou možnost rezervace stolu, klienti poradenské služby objednání na konzultaci.