Akce, které stojí za návštěvu

Přinášíme vám výběr nejlepších konferencí a příležitostí k networkingu. Šikne se všem, kdo podnikají na internetu. Téměř každý se koná zajímavá akce pro podnikatele, která posune váš byznys dál.

Brandstorming, jedna z nejlepších akcí pro podnikatele, zaměřená na budování značky
Březnová konference BrandStorming se zaměřuje na budování značky. Partnerem letošního ročníku byla DOMENA.cz.

V podnikání se neobejdete bez dobrých kontaktů a aktuálních informací z oboru. K obojímu se dostanete na konferencích a workshopech. I když některé uvedených akce pro podnikatele ještě nemají konkrétní termín a program, doporučujeme vám vytipovat si ty, na které chcete jít a ohlídat si, až vypíšou registrace. Vyplatí se to, protože většina akcí nabízí levnější vstupné, když se zaregistrujete v předstihu.

září

Prakticky zaměřený Shopcamp ocení každý, kdo provozuje e-shop a nechce jen sedět na přednáškách. Na programu jsou workshopy a případové studie, potkáte se s lidmi, kteří řeší podobné problémy.

Mezinárodní konference WebExpo vás seznámí s trendy v oboru (web)designu, podnikání a tvorbě obsahu. Zajímavé kontakty navážete na neformálních večírcích.

říjen

Všem, kdo podnikají na internetu, můžeme doporučit Czech Internet Forum. Dozvíte se, co právě frčí, uslyšíte zkušenosti z praxe, novinky ze světa sociálních médií a online marketingu.

listopad

Konference Content marketing přináší tipy ohledně vytváření a šíření obsahu. Uslyšíte tu případové studie z praxe a odborníky z Česka i ze zahraničí.

leden

Reshoper, konference a veletrh v jednom, nabízí odborné informace, networking a poradenství všem e-shopařům. Akce propojuje ty, kdo prodávají na internetu, s poskytovateli potřebných technologií.

Veletrh Ecommerce Expo je určen všem, kteří chtějí držet krok s vývojem v oboru a navázat nové kontakty. Jeho součástí je konference, kde se dozvíte například o zahraničních trendech v online byznysu.

březen

Konference BrandStorming patří mezi menší akce, ale určitě stojí za návštěvu. Uslyšíte tu příběhy převážně českých značek, případové studie a prezentace řečníků ze všech oborů, které souvisejí s budováním značky.

Marketing Festival provází renomé velké akce s kvalitním programem. Uslyšíte tu zvučná světová jména z branže. Konference se loni přesunula z Brna do Prahy a zkrátila o den.

MamaFest má za sebou první úspěšný ročník. Potkáte tu spoustu odvážných žen, které se pustily do podnikání na mateřské dovolené, načerpáte inspiraci i povzbuzení od žen různých generací.

duben

Equal Pay Day je také určený hlavně ženám. Navštívit můžete konferenci Ženy sobě nebo jen mentoringový den, kdy probíhají diskuse na předem daná témata v malých skupinkách.

květen

Týden inovací se neomezuje na jediné místo. Přináší celou řadu akcí, které probíhají po celé republice. Témata se točí kolem technologií a trendů, které hýbou světem.

Péči o zákazníky je věnovaná konference Support Day. Tématicky zabírá zákaznickou podporu v e-shopech přes řešení reklamací po tipy, jak vytvářet příjemnou zákaznickou zkušenost či transakční e-maily.

červen

Na konferenci Content First se dozvíte, jak tvořit poutavý obsah, který zasáhne váš cíl. Uslyšíte tu lidi z branže, případovky, praktické zkušenosti s tvorbou obsahu v různých formátech i měřením jeho dopadu.

průběžně

Akce pořádané pod hlavičkou Empiria21 nejsou ani tak vzdělávací, jako networkingové. Potkáte tam nové tváře, navážete am kontakty užitečné pro rozvoj vašeho byznysu a vyměníte si praktické zkušenosti.

 

Další události, určené především (ale nejen) ženám, najdete v článku Užitečné akce pro podnikavé ženy napsaný pro portál Podnikavá žena.

 

foto: Tuesday Business Network

copywriterka a designérka obsahu

Napište komentář:

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

5 × two =